Ny vecka

Då var det en ny vecka och denna veckan förväntas det att jag ska föda vårt barn, på onsdag för att vara mer exakt men det tror jag inte ett dugg på, min promenad igår hjälpte visst ingenting alls men Gud så skönt det var även om det var kallt o lite små tråkigt men härligt att röra lite på sig iaf.
Får nog allt bli en promenad ikväll igen när André är hemma även om det inte hjälper på traven så har jag iaf fått lite motion :)

Innan han är hemma blir det inte många knop gjorda för min del :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Komsi bebis, komsi. :)

2013-03-04 @ 11:45:51
URL: http://sarahnorring.blogg.se
Postat av: sandra börjestål

Jag var ute o gick i mölledammarna dagen innan tilda kom. typ 2 timmar! hon kom 2 dagar för tididigt, ibland hjälper de så traska du på :D

2013-03-04 @ 18:52:38
Postat av: Annika

Jag drack hallonbladste dagarna innan Isabella föddes, det ska hjälpa till att sätta igång värkarna!
Hoppas allt är bra med er!

2013-03-05 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0