Önskar dygnet hade fler timmar

Vi kom inte långt ikväll, önskar dygnet hade fler timmar.
Farbror Fredde och Linda kom förbi istället en liten sväng & efter dom gick så har det bara gått i ett dusch, mat & pyjamas så får vi se hur denna natten blir.

I morgon är det besök hos BVC och jag ska köra bil första gången på två veckor, ska bli kul och se hur det går speciellt med lilleman där bak men han sitter så fint så det behöver jag inte oroa mig för iaf :)
Resten ska nog allt gå bra det med!

Nu ska vi flytta in oss i sovrummet och se klart vår film där, natti!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin han är :)

2013-03-25 @ 06:00:17
URL: http://sarahnorring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0