Påsk firande

Helt slut efter dagens påsk firande men super kul att träffa släkten från Stockholm, har sagt det innan att det är synd det inte är närmre. Är så glad för att dom även kommer så bra överens med André det känns riktigt bra :)

Hemma nu och lilleman har fått pyjamas på sig och jag ska bädda ner mig i soffan tänkte jag.
I morgon ska vi ut till Ängelholm och välja bilder från fotograferingen av lilleman och efter det blir det ut till Bjuv och hämta det vi glömde idag och sen blir det påsk middag hos svärföräldrarna .

Nepp nu skriker en liten efter mig, ha det !


Kommentarer
Postat av: Tess

Haha ja, blödiga morsors-klubb ;-) jisses vad man är lätt till tårar för ingenting. Haha.. Såg en elefantunge som föddes, haha då kom tårarna. Knappt lökig ;-)

2013-03-30 @ 09:40:53
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0