Reaktioner

Den här dagen har varit så lång vilket bara är positivt för att för en gångs skull inte bara sätta sig i soffan o glo hela dagen så har vi gjort en massa från det att vi gick upp.

I morgon ska jag ut till mamma och hålla henne sällskap eller det är nog mer hon som håller mig sällskap :) André fick vara ledig även i morgon men han ska skruva bil och jag hade redan mitt planerat men det är rätt skönt att ha han på hemma plan ändå speciellt i morgon då det är den stora dagen.
Både på familjerätten och på maxi fråga de när det var dags och deras reaktion var ungefär detsamma när jag sa att det är tänkt i morgon, rätt så förvånade av att där stod vi hel lugna men varför ska man stressa upp sig ?! :)

Lär sova som en gud i natt känns det som då jag var lite för pigg förra natten så det knappt blev någon sömn. Längtar redan nu tills jag kan krypa ner under täcket.

Tack för era kommentarer om hur ni gjorde för att er förlossning skulle komma igång, det uppskattas :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ååååh Såå underbart!! Snart så!! Ett Stoort lycka till till er!! :)

2013-03-05 @ 22:08:27
URL: http://beccahz.blogg.se
Postat av: Tess

Jag drack hallonbladste, började tre veckor innan. Tror inte det var därför de kom igång tidigare men däremot blödde jag bara några dagar efter förlossningen, skönt :-)

2013-03-06 @ 07:50:40
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag köpte mitt här; http://www.re-fresh.se/catalog/product_info.php?products_id=168

Började i v 36 eller 37.
De är riktiga torkade hallonblad. Finns på Hälsokosten med men de är inte rent hallonbladste, massa annat tjosan i det.

2013-03-06 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0