Så mycket kärlek

Idag har vi en lugn dag, mest sömn som har stått på schemat för lill killen vilket faktiskt är ganska så skönt efter gårdagen och när han väl är vaken så är det en glad liten prins :)
Även om det är kämpigt ibland så är detta det bästa jag gjort i mitt liv, helt underbart att få se sitt barn varje dag och helt fantastiskt hur mkt kärlek man kan ha till honom.
När jag sitter och tittar på bilderna från förlossningen och tittar på han här sidan om mig så ser jag redan nu att han har växt jätte mycket, insåg igår att detta kommer att gå så sjukt snabbt och även om jag njuter av denna tid när han är liten så vill jag gärna att det saktar ner lite så jag kan njuta lite till :)

Jag skrev ju här innan han var född att jag inte visste hur jag skulle göra med bilderna på honom, ja det var ju skit svårt att inte lägga upp någonting som ni nog märkt. Instagram har blivit privat iallafall och Facebook ligger där bara en bild så resten får alltså dyka upp här och för att ha lite anonymt så behöver jag inte nämna hans namn iaf, om det är bättre eller sämre vet jag inte men så får det bli.

Ska passa på att hänga upp tvätten nu innan lilleman vaknar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0