Veterinären

Bil färden ut till mamma gick ju super bra, märks att jag inte kört bil på jätte länge för det var riktigt roligt för en gångs skull.

Sitter fortfarande hos veterinären och väntar på att min lilla kise ska bli klar, hon är inne på operation för sin tass och både jag och mamma håller tummarna för att allt ska gå som det ska. Hade hon varit några år yngre så hade det nog sett annorlunda ut, förhoppningsvis så är hon väl klar snart.

Lilleman har varit så duktig, han har sovit i princip hela tiden och knappt sagt ett knyst :)

Börjar dock bli riktigt segt att sitta här och vänta, både mat och dryck hade suttit riktigt bra till just nu men det får vänta.

Ska va social med mamma nu, hörs ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0