8

Trodde inte att denna natten skulle bli något bra så vi hade en övertrött liten kille här igår kväll som absolut inte kunde komma till ro men efter en stunds kämpande så somnade han tillslut. Slog upp ögonen vid halv 5 och flytta över honom till mig då han verka orolig igen, pang så sov han igen och jag kunde också få lite mer sömn. Tjugo i sju vakna jag och fick ett underbart leende av min lille plutt så då tyckte jag minsann att det var dags att gå upp :)

Sarah kommer hit om ett par timmar och i eftermidda åker vi ut till mamma & hälsar på.
Tänk vad skönt att klockan bara är 8 och frukosten är redan nere, tvätten är igång och hunnit plocka undan har jag också gjort så skönt :)

Nu är det bara jag själv som ska bli klar oh såklart lilleman så fort han har fått upp ögonen igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0