Barnmorskan

Ny vecka och en del saker planerade vilket känns skönt faktiskt men jag hoppas inte denna veckan går lila snabbt som förra.
Idag ska jag och lilleman och träffa barnmorskan som jag gick till när han låg i magen, ska bli kul att han får träffa den personen som har klämt och känner på honom när han låg på insidan :)

Hade tänkt att jag skulle försöka hitta mig en klänning denna veckan att ha på mig på dopet. Hittade en lång klänning igår men den var svart, kan man ha det på ett dop eller är det för mkt begravningskänsla då? ?

Har även funderar på en vit men då vill jag inte ha den lång så folket tror vi ska gifta oss, usch det är så svårt som alltid när man letar efter något så hittar man aldrig det som man verkligen vill ha :/

Mini sover igen efter sitt bad och jag är himla seg idag så ska allt vila lite jag också :)

Han fick en ny filt igår som han verka tycka va jätte mysig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0