Fantastisk dag :)

Vilken fantastisk dag det var igår, så suveränt bra. Det började med att vi åkte hem till Andres föräldrar och grillade lite korv till lunch och eftersom det var så jäkla varmt så höll vi oss i skuggan allihopa. Under tiden vi satt där så blev det även bestämt att vi skulle ut till Sara, Richard och Julia och grilla lite på kvällen så vi åkte bara hem och byta om och sen begav vi oss ut till Bjuv där det blev grillat och melodifestivalen. Helt underbart att va ute hela dagen och det är så skönt att allting funkar med lilleman även när det är varmt och när vi inte är hemma :)

För första gången så har vi varit borta så här länge på kvällen , strax efter ett i natt var vi hemma och det var en trött liten kille som åkte hem. Han somnade gott i soffan hemma hos dom och jag trodde verkligen att han skulle vakna när vi satte han i bilbarnstolen eller la ner han i sin säng men han sov som en stock så det var inga problem och idag fick vi minsann sovmorgon till klockan 9 :) wiho :)

Även om det regnar idag så är det ändå rätt skönt, en lugn dag blir det helt enkelt !

Lill killen ligger här sidan om mig och har en massa ljud för sig fast att han sover, kan undra vad han drömmer om. Jag ska göra mig klar och sen ska vi bege oss till affären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0