Fördel

Fördelen med att gå upp tidigt är att man hinner njuta av det fina vädret. Redan vid halv elva var vi ute i hyllinge och handla lite och när vi väl kom hem så blev det en promenad.
Den minste strejkade sista biten hem så han fick åka på min axel istället för i vagnen fast det gillades inte heller efter ett tag, alla grannar hörde när vi kom hem iaf :) haha

Var riktigt skönt att komma hem och få slänga av sig alla kläder, jisses så varm jag blev och lagom till att vi kom hem så kom även regnet och åskan så där hade vi tur :)

Nyss fått i oss vår middag, svärföräldrarna har varit på besök och en över trött bebis sover sidan om mig.
En dusch, lite tv och sen godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0