Förslag!

Förmiddagen gick åt till att stor städa hela toaletten, från tak till golv och ja riktigt fräscht blev det där inne, tanken var att jag skulle ta köket också men det får bli en annan dag för jag ville bara ut och hitta på något.
Blev en sväng både här och där för att försöka hitta en klänning som jag kan ha på dopet och kanske jag har hittat en, dock ingen maxiklännin som jag skulle vilja ha men hittar ingen fin men jag ska ta och fundera lite till på den jag har hittat.
Har gått igenom hela väla tycker jag samt en massa andra butiker efter en långklänning men är det någon som har tips på var man kan köpa dessa så kom gärna med förslag :) och likaså vad man annars kan ha på sig, gärna i någon ljus färg :)

Ska ta på oss och gå ut en sväng me vagnen nu hade vi tänkt, hoppas på att lilleman vill sova tidig idag då jag är svin trött men vi får väl se hur kvällen blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0