Guldklimp

Det är nästan så att jag vill skaffa en plutt till nu när jag varit och hälsat på hos barnmorskan bara för att få träffa henne igen,jag kommer sakna henne jätte mycket hon har ju ändå varit med i mitt liv i nästan nio månader. Jag gick dit med ett leende på läpparna och ett ännu större smile när jag gick därifrån och lilleman han var på sitt bästa humör. Det har han faktiskt varit hela dagen och jisses med nya ljud där kommer från honom så himla kul och lyssna på och varje kväll jag går och lägger mig längtar jag till nästa dag så vi kan snacka, mysa och ha kul tillsammans, min lilla guldklimp den kärleken till honom är obeskrivlig !

En mycket bra dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0