Hur tänker man där ??!!

Det är så underbart när man vaknar och tittar över i lillemans säng och möts av det största leendet, hur trött man än är så piggnar man till så otroligt fort när man ser detta :) han fick allt komma över och mysa med mig och han somnade om bara han kom nära mig min sötaste lilla påg :)

Idag är det lite smått och gott som ska göras alltså inget speciellt. Morsdag är det också och jag fick båda blommor och frukost fast jag sa igår att jag inte behöver få någonting så viktigt är det inte även om det är kul såklart :)

På tal om något helt annat, jag blir så less på dessa personer som bara kan höra av sig när de vill ha hjälp med någonting, hur kan man tro att man ska fixa och ha sig till en person som aldrig annars kan höra av sig och när det är tvärtom att det är en själv som behöver hjälp med något eller när det är dags att betala så kan det minsann ta hur lång tid som helst utan problem... Förstår inte roligt hur man tänker där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0