Inte så liten längre

Vår lille kille är minsann inte så liten längre, 6006 gram och 61 lång han växer ju så det knakar och nästa besök är det dags för vaccination och jag hoppas han slipper få någon feber utav det. Månaden efter ska vi prata mat och jag längtar redan, ska bli så kul att få prova lite smakportioner och se om han uppskattar det men det tror jag nog :)

Blev en tripp ut till Bjuv efter det men där stannade vi inte länge för mitt i allt ringde André och sa han va på väg hem så vi satte oss i bilen och åkte hem vi med :)

Blev en god middag, sista helgen som jag kan stoppa i mig en massa onyttigheter för från och med måndag lägger jag om min kost och ser om det hjälper mig på traven att gå ner de sista kilona, jag hoppas på det iaf!

Ska gå in och lägga min lille gosse i sin säng då han somnade i min famn så får vi se om han är redo att sova för natten om inget annat kan jag hoppas på att få sova till åtta i morgon med :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Stora killen :-) nästan ikapp min lilla tös :-) här går det undan minsann

2013-05-25 @ 08:10:13
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0