Längre och längre

Godmorgon :)
Sovmorgonen blir längre och längre, idag fick jag sova till tjugo över sju hur skönt som helst men jag måste sluta lägga över han i vår säng när han börjar gny så vid 4-5 tiden, inget bra alls om han får det som vana direkt men lättare sagt än gjort.

Snar ska vi ta på oss och köra till BVC efter det måste vi verkligen vara ute för det ser ut att bli en super fin dag och i morgon skulle det bli 21 grader :))

Är så sugen på en glass från Sofiero kiosken, tror allt vi får ta ett besök dit i helgen när vi är lediga allihopa :)

Nu somna lilleman om så jag ska göra mig klar i räser fart innan han vakna igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0