Mammas famn är bäst

I natt sov min lille pojke i sin säng ända fram till klockan åtta då jag lyfte över han till mig så vi kunde snacka lite :) Även om jag vet att han sover hela natten så vaknar jag ändå till i mellanåt för att kolla till honom och normalt brukar han börja bli orolig vid fem tiden på morgonen så då brukar han få flytta över till mig o då somnar han minsann om innan han knappt hamnat i sängen :)

Denna dagen har varit som de senaste dagarna med rätt mkt gnäll o mammas famn är bäst så här sitter jag i soffan med en sovandes kille på mitt bröst. Strax får vi även besök, får se ifall vi kommer ut en sväng idag hade varit skönt nu när det är fint väder !

Ska se ifall jag kan få över honom i sin säng så jag kan få fria händer en liten stund iaf :)


Kommentarer
Postat av: Tess

När min lilla hade sådana gnäll-dagar hade jag henne i bärsele halva dagarna. Somnade sittandes i selen och man hade händerna fria :-)

2013-05-27 @ 13:04:20
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0