Nästa år

Vilken seg dag men det beror nog på det dåliga vädret men samtidigt är det rätt skönt att bara va hemma och inte göra någonting.
Vaknade i morse av att de klippte häcken här utanför eller möjligtvis gick runt med en lövblåsare, ett himla oväsen iallafall men som tur va kunde jag iaf somna om en halv timme till.

Ikväll åker vi ut till mamma & Jonny och äter lite middag och umgås med de, snart ska de ju åka på semester och jag är inte lite avundsjuk. Jag vill också ha sol, god mat och bara få koppla av en stund :) det får vara vår tur kanske nästa år när lilleman är större.

Ska ta o fortsätta med det jag gör, sitta i soffan framför tvn och inte göra ett skit till det att lillen vakna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0