Ovanlighetens skull

En mycket bättre natt, inget håll igång inne hos grannen och en liten kille som sov sig igenom natten.
Har varit uppe en timme nu, frukost för oss båda och ett bad för lilleman och som alltid så blir han trött därefter så han ligger nu i sin säng och sover för ovanlighetens skull, han brukar ju ligga i soffan på dagarna så vi får se hur länge han sover och om han accepterar att ligga där även på dagen.

Hade så gärna velat gå ut och gå en sväng men vädret är inte på det bästa, kanske man skulle skaffa sig regnkläder om inget annat så lär det behövas när han är större och man ska vara ute och leka för det anser jag att man kan göra i vilket väder som bara man har rätt kläder.

Nepp ska ta och städa undan efter frukosten och sen stänga mina ögon en timme !


Kommentarer
Postat av: Tess

Skrämmande. Det går bara fortare och fortare också. Alla sa till en att de går så snabbt. Nu står man här nästan 6mån senare, vart har dagarna tagit vägen ?

2013-05-14 @ 13:43:28
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Så länge det går. Beror ju på hur många dagar man tar ut osv osv. Ska sätta mig med gubben och gå igenom hur vi ska göra. Kanske bara ta ut 3-4dagar i veckan istället så håller det längre. Är lite sisådär med att skola in henne på dagis i vintertid massa virus och skit som går.

2013-05-14 @ 20:39:33
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0