Passar på

Promenerat en lång runda med lilleman, svettigt som tusan och usch vad det är jobbigt när det blåser och håret som inte går att sätta upp bara blåser runt och hamnar i hela ansiktet, nästa gång ska jag allt ha i hårnålar så jag slipper det där!

Lillen har somnat och jag passar på att få lite sol på mig på balkongen, så himla härligt :)

Andre kommer snart hem och det ser jag fram emot, vissa dagar saknar man verkligen någon att prata med även om jag kan prata med lilleman så är det ju inte samma sak det behövs vuxen prat också !

Killen skriker efter nappen så ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Rebecca

såå fin han är lilla Wille =)

Svar: Tack :)
Heeleena ☆

2013-05-17 @ 09:12:11
URL: http://nicebaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0