Rätt eller fel ??!!

Ännu en gång så står vi som två frågetecken och inte har en aning om hur vi ska göra.
Igår kväll fick lilleman mat vid halv sju, strax efter nio så somnade han och sov, sov och sov. Normalt fall brukar han somna till och sen vakna igen för att äta sista målet innan natten vid halv tio-tio.
Vi gick in och la han i sin säng vid elva då han fortfarande sov, trodde han skulle vakna men icke.
Vi båda tyckte ju att det hade varit bra ifall han kunde slå upp sina ögon för att få mat en gång till men vi lät han sova och jag var förbered på att vi skulle få gå upp någon gång i natt men klockan fem vakna jag av att han låg och babbla i sängen, hel paff blev jag att klockan var så mycket.
Har ingen aning om vi gjort rätt eller fel som lät han sova men både BVC och andra säger ju att man inte ska väcka honom för mat när han sover utan han vakna själv när han är hungrig men det kändes så fel.

Nu ska vi iallafall göra oss klara och åka bort till ö&b :)
Den där handen smakar bättre än nappen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0