Slut för idag

Tillslut kom vi äntligen iväg till mamma, blev en massa prat och fix och en go fika ute i solen eller skuggan för vår del faktiskt även om denna kropp hade behövt all färg den kan få.När jag gick hem ifrån tyckte jag inte det va så varmt och det blåste ju hej vilt så jag tog på mig alldeles för mkt, tror jag skulle packat med mig extra kläder när vi väl ska någonstans så kanske man slipper löka halvt ihjäl. Nåja eftersom vi kom iväg senare än planerat så försvann hela eftermiddagen och det blev inte mkt mer gjort än såhär.

Har äntligen landat på min kudde, varmt som tusan är det här inne så i natt få balkong dörren vara lite öppen så vi får lite luft in här, i morgon skulle det bli ännu varmare :) hej sommaren :) :)

Ögonen börjar bli tunga så slut för idag tack för idag vi ses i morgon ha det så bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0