Sova på rygg eller sidan??

Halv sju vaknade jag av att lilleman låg och snacka en massa sidan om mig, ingen sovmorgon till åtta idag inte utan det var bara till att gå upp.
Jag har läst så mycket om att bebisar ska sova på rygg men det har varit några nätter nu som jag vaknat av att han har försökt vända sig på sidan och natten till igår så hjälpte jag faktiskt honom så han fick sova så. Denna natten hade han själv lagt sig på sidan lite halvt men frågan är ju nu om detta gör någonting eller om han tvunget måste sova på rygg, någon som vet ?? Eller hur har era barn gjort ??

Idag ska vi iväg med min mormor på diverse saker men innan dess så tar vi oss en tupplur, lilleman har somnat om för längesen så jag ska också vila mina trötta ögon en liten stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0