Suveränt bra köp

Var i väg och köpte en amningskudde inte för att jag ammar men när jag testade den Sara & Richard har till Julia tyckte jag den var suveränt bra att ha som stöd när han vill somna ens famn men också när han får mat. Fynda en billigt på blocket :)

Vet innan lilleman kom att jag sa att det var en onödig sak att köpa för man kunde ju använda vanliga kuddar & ja såklart man kan det men inte alls samma sak och denna är tio gånger bättre !

Blev en runda på center syd när vi var i närheten. Första stället jag är på där de inte har ett amningsrum så vi fick helt enkelt sätta oss inne på skötrums toaletten för att ge mat, helt värdelöst egentligen men det fungerade. Andra ställen man har varit på brukar där finnas en stol eller soffa man kan sitta i för att minstingen ska ha mat.. Men men ..

Blev lite smått och gott till lill grabben iaf, tanken var att vi skulle till maxi men orkar man det en sån här dag, löning och lördag liksom, njae vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0