Tänkt om

Jag tackar för svaret jag fick på andra inlägget. Det är just till dopet jag ska noterna och till den låten vi ville ha finns inga noter alls så vi har helt enkelt tänkt om och hittat en annan som vi gillar jätte mycket där det även finns noter så det lär nog bli den. Möte med prästen snart så får ta upp allt då .

Hade en trevlig eftermiddag med min mormor, åkte direkt hem och börja på middagen och ja, nu är klockan snart halv tio. Kvällarna går i ett och säkert därför dagarna också går så snabbt skulle jag tro.

Lilleman har de senaste dagarna somnat i min famn inför natten men de två sista kvällarna har inte alls funkat så ikväll la jag honom i hans säng och det fungerade minsann så nu sitter vi i sovrummet och kollar Greys anatomy, alltid lika spännande när det är sista avsnittet och jag längtar redan till hösten så jag kan få se resten :)

Godnatt på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0