Tid till varandra

Äntligen har vi börjat göra ve på balkongen, golvet är lagt och det blev riktigt mysigt och mina fina blommor jag fick igår gjorde det extra mysigt :) längtar tills allt är klart :)

Det har verkligen gått i ett idag och nu äntligen kan man slappna av lite i soffan innan det är sov dags. Jag och André borde ägna tid till varandra nu när lilleman sover men istället sitter vi här med varsin telefon i handen, tradit men vafan vi pratar iaf med varandra haha ;)

Får vi väl se ifall denna natt ska bli likadan som förra, tur det snart är tid att besöka BVC igen så jag kan ta upp det här, det är ett ställe som jag verkligen tycker om att gå till :) föräldrargrupp snart igen också, kul ska det bli faktiskt :)

Mobilen ska på laddning och jag ska göra mig redo för att säga godnatt, så godnatt ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0