Tillväxtperiod

Jag tror vår lille grabb är inne i en tillväxtperiod just nu, inte mycket som passar den lille mer än att bli buren av oss så efter en väldigt massa skrik och gråt så somnade han tillslut inför natten och vi kunde ha vår första kväll tillsammans jag och André, framför en bra film :)
Alla andra kvällar har vi faktiskt gått och lagt oss samtidigt som lilleman har somnat och även om man är trött nu så var det helt klart värt att stanna uppe lite extra länge plus att det inte är ofta där går en bra film på tvn när det är helg!

Nu ska jag allt sluta mina ögon och hoppas på att morgon dagen inte består av lika mkt skrik och gråt :) godnatt !


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja, "är det Therese jag pratar med", då brukar jag säga "ursäkta jag uppfattade inte ditt namn eller vart du ringer ifrån", eller "det beror sig på vem som frågar". Nej, lite så känner jag med, speciellt nu sedan de små kom, nerringd av telefonförsäljare osv

2013-05-26 @ 09:58:09
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0