Tycker inte alls om detta

Då var det fredag, IGEN. Denna veckan har bara försvunnit känns som det va igår jag sa till André att jag ville han skulle vara hemma en dag till och hela dagen igår trodde jag det var onsdag men nu är det minsann helg igen. Tycker inte alls om att det går såhär snabbt, denna veckan hade jag ingenting planerat men ändå rusa den iväg, undra då hur nästa vecka kommer bli .

Wille somna efter lite frukost, bus och bad och hade det inte varit för att vi ska ut till mamma så hade jag lätt kunnat sova någon timme till jag med men istället ska jag passa på att göra mig klar så det bara är till att sätta lillen i sin stol och bege sig iväg :)

Ha en trevlig fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0