Underbar

En helt underbar dag har det varit, Sarah, Kimbo och Rocky kom på besök i förmiddags och det blev fika och en massa ståhej här hemma :)
Åkte hem till mamma & Jonny där även mormor befann sig och åt lite kvällsmat i uterummet för första gången detta året, underbart att kunna sitta ute och äta :)
Mätta och belåtna packa vi in oss i bilen och åkte hem, lilleman sover som en stock i sin säng & André lagar mat till jobbet i morgon och jag ligger i min säng och bara har det skönt, är slut efter denna dagen.

Det är sköt som attans att gå upp tidigt på morgonen men känner det direkt på eftermiddagen att man varit igång så länge för det är verkligen någonting att göra hela tiden så inte konstigt att man somnar på fem röda när man väl går och lägger sig.
I morgon är även det en dag då vi ska upp tidigt, BVC besök på förmiddagen och är det fint väder ska jag allt ut och gå en sväng.
Kommer kännas konstigt att va själv nu om dagarna när André varit hemma i 5 dagar men man vänjer sig rätt fort igen som tur är :)

Ska ta och borsta bissingarna och krypa ner under täcket, natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0