Uppskattat

Idag var det dags för andra träffen med mamma gruppen och massage stod på schemat idag. Lilleman var vaken vilket jag inte trodde då han brukar sova när det är folk runt omkring han, massagen var väldigt uppskattad då han såg ut att njuta riktigt ordentligt och trött blev han också och somna i min famn efter lite mat i magen sen sov han till ungefär nu :)

Åkte ut på väla efter träffen i hopp om att hitta något till dopet att ha på mig men det blev en massa annat, ett par sandaler, en kjol, underkläder, tröjor, linnen och solglasögon och jag är sjukt nöjd :) lyckades bränna mina presentkort vilket jag brukar ha svårt för annars då jag inte brukar hitta något när jag blir låst på ett ställe men nu så.

Kom nyss innan för dörren, jag är helt slut i kroppen och huvudet så det blir inte mycke gjort denna kväll och det ska bli så skönt att få slänga si på soffan en stund :)

En mycket bra dag och låtandet efter något att ha på mig på dopet fortsätter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0