Varm i hjärtat

Sara kom och hälsa på oss en stund idag, alltid lika skönt att få prata av sig en massa och lilleman fick till och med fram ett och annat smile mot henne så himla kul att se blir helt varm i hjärtat :)

Idag började jag även med att lägga om min mat så till middag blev det torsk i ugnen med rivna morötter och ärtor till. Jag var lite tveksam om jag verkligen skulle bli mätt men jo då det blev jag till och med lite för mkt och super gott var det också så jag längtar redan till i morgon då jag ska få testa även en ny rätt :)

Lilleman gosa ner sig i sin stol och somna under tiden jag laga mat men set var ingen lång stund även om jag visste att han var trött så fixa vi lite mat och sen somnade han igen, skönt för hans del :)

Mannen i huset kom precis hem så ska ägna min tid till honom !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0