8 månader

Borta bra men hemma bäst !
Ja det är ju faktiskt så det är, nu är vi hemma efter några dagar ute på landet under tiden mamma & Jonny har varit i huvudstaden. Vi har haft jätte mysigt, så skönt att få komma bort från stan och allt liv ett tag och att få bo i hus ett par dagar är ett stort plus i kanten. Det var såklart skönt att komma hem, känns ju lite halv konstigt eftersom man har vant sig vid att va borta men man kommer snabbt in i det igen som tur är :) ska bli så skönt att krypa ner i sin egen säng iallafall men usch vad jag saknar min lille kise som brer ut sig allt vad hon kan i hela sängen :)

Alltid haft djur i min närhet & det är faktiskt väldigt tomt utan någonting så kanske ska ta mig ett snack med min gubbe så vi kan ända på det. En fisk hade gått bra men helst något man kan klappa hade varit kul :)

8 månader blir min prins idag, fattar inte var tiden har tagit vägen. Var på Bvc idag och han växer på som han ska. Lång är han också, 71 cm :) Bvc trodde att om han bara ligger på mage mycket mer så lät han krypa framåt snart, kanske om ett par dagar. Han vill inte ligga på magen, han vill sitta eller stå så vi får väl se hur det går. Han är iallafall riktigt duktig på att ta några steg när man håller han i händerna & jäklar vad han har börjat prata. I morse lät det som han sa hej hur många gånger som helst men bäst av allt var i bilen och det lät som han sa "pappa", snacka om att jag höll på att tappa hakan. 
Så kul att få se han utvecklas mer och mer för varje dag som går. Min fina lilla plutt :)

I morgon ska jag & lilleman till mitt jobb och hälsa på, ska bli kul. Hem till mamma igen då vi glömde lite saker där ute. Men mer än så har vi inte planerat för i morgon.
 
När vi var på Bvc så tog jag tag i att boka en tid hos en sjukgymnast, hoppas verkligen hon kan hjälpa mig med min rygg så den blir lite bättre iallafall, just nu är det katastrof kan ju knappt böja mig ner.. Blir ju inte bättre direkt så ska bli kul att se vad hon säger.

Nä hörni detta blev visst långt, ska mysa med min gubbe och vattna mina blommor som ser ut som kom och hjälp mig att dö! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0