Dax att förändra !!

Det är verkligen på tiden att ta tag i vissa saker, inte hänga upp sig på små bagateller utan göra det bästa av varje situation hur jobbigt det än är för man vet fan aldrig när det kan vända och ta slut!
Jag kan inte gå och tänka att jag ska leva min dag som om den vore min sista men jag kan absolut ändra på vissa saker, försöka se det positiva i det negativa istället.
Att jag får en tankeställare är efter kvällens besked solklart då jag verkligen har fått bevis på att vissa saker kan hända vem som helst, när som helst oavsett ålder och även om jag & denna person inte haft någon kontakt på hur många år som helst så finns där ändå minnen från den tiden vi hängde & självklart kommer det alltid finnas med i bagaget oavsett vad någon annan tycker!

Dax att förändra & göra saker bättre, det är allt jag kan säga! 

Vila i frid kära du ! :( 

Kommentarer
Postat av: Sarah

<3

2013-11-22 @ 22:45:40
Postat av: Helena.

Beklagar. =/

2013-11-24 @ 20:12:56
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0