Det gick snabbt

Den här dagen har minsann gått snabbt, började med att hämta lillemans nya åkpåse till vagnen. Jag är verkligen super nöjd, där kommer han sitta och ha det varmt och skönt. 
Åkte därefter hem till mamma, spenderat dagen med henne. Världens bästa mamma, vad hade jag gjort utan henne ?! 

Jag tyckte denna veckan gick jätte segt men bam så är det fredag i morgon igen... Jisses.. Vad ska vi göra i morgon då ?! Ja det är en bra fråga.. Tar dagen lite som den kommer helt enkelt! 

Vad ska ni göra ? :)




Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan ! Ja de har jag. Från 8månader tror jag det var så är de ok med stekt mat. Har du inte fått det häftet från Bvc med recept osv ? Finns ett på köttbullar, tror det var rivna morötter i färsen. Riktigt gott blev de, brukar ha lite kryddpeppar i mina.
Jag brukar göra brunsås med en skvätt grädde i, steker kag köttbullarna så har jag i resterna från stekfettet och lite buljong. Annars brukar jag göra med en halv - 1/4 köttbuljong tärning.. Något som är gott är med lite dill i brunsåsen med, smarrigt ! :-) det är lätt, mjölk, smör, mjöl, skvätt grädde, buljong, lite vitpeppar... Säg till om du inte har boken för då kan jag fota av recept och skicka i sms :-)

2013-11-21 @ 21:10:03
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Ska du inte använda Quadroliften som åkpåse ?

2013-11-21 @ 21:11:11
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0