Fifan!

Fredagen är snart över vilket känns väldigt skönt faktiskt. Är helt slut i huvudet.. Hade en jätte bra dag, var ute och gick med mamma och lilleman han vägrade sova i sin vagn vilket resulterade i att han verkligen satte mitt tålamod på prov.. Sluta med att allt åkte in i bilen så körde vi hem. Lilleman somna och jag satt där och var arg för mig själv, tur det tar en liten stund innan man är hemma så man kan varva ner..

Puh ja, fifan !!

Tur att allt vände när vi kom hem, en glad bebis & en glad mamma! Andre kom hem & det blev ett snäpp bättre.
Nu sitter jag här, hungrig som ett aphuvud & med en bebis som bara vill busa & inte alls sova. Jag gav upp mina försök och lämna över till pappa, låter som han lyckades iaf vilket då innebär att jag snart ska få mat i magen ;)


Hej hej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0