Första gången på 11 månader

Ger vi det ett nytt försök då förra inte gick att ladda upp..

Vår lilla älskling är lämnad hos sina morföräldrar och i morgon ska jag jobba för första gången på 11 månader, blandade känslor. Just nu vill jag inte alls men det kommer nog bli kul men jag hoppas att dagen kommer gå snabbt så jag kan komma och hämta min lille plutt. Den mesta ångesten beror nog på att jag verkligen insett att det faktiskt inte är så lång tid kvar tills lilleman ska börja på dagis.

Usch så tomt det är här hemma, helt sjukt. Inte ens kul att va hemma men det får ju gå.

Fick städat här hemma riktigt ordentligt vilket var skönt, bäst är att göra det när man är själv för då går det undan.

Snart dags att Nanna så man kommer upp i tid i morgon, kommer känns mega konstigt att inte göra det man brukar så lika bra att rota fram kläder och förbereda inför i morgon så jag slipper stå här som en yr höna.

Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0