Full fart fram

Vår morgon började med att vi fick åka ut till mamma en aning tidigare än planerat. Gjorde inte oss så mycket egentligen eftersom den jäkla renoveringen av grannlägenheten fortfarande är igång och låter som de sågar o slipar precis sidan om örat pp mig. Tröttsamt ät vad det är just nu!!

Lilleman fick va hos mamma någon timme under tiden jag tog hennes bil och körde till däckia. Egentligen skulle hon ju själv kört men det blev lite problem på vägen men vi löste det riktigt bra & snabbt gick det ju faktiskt också. Under tiden bilen var då så gick jag bort till engelbrecksboden och hittade ett jätte fint sett till lillen, alfons dessutom. Så mycket mer de har fått in, ingen butik jag brukar besöka direkt så var ett positivt besök.

I morgon har jag en hel del att fixa, tur det snart är helg fast då har både jag och vi lite att stå i.
Jag ska iväg på tupperware party hos Sara på lördag eftermiddag & under kvällen blir det en sväng till Sara, Richard & Julia för lite middag & snack :) 
Förresten, är det någon utav er som läser som är intresserad av att ha ett tupperware party så säg till så meddelar jag vidare till fröken Hagman :)

Lillen somna alldeles nyss, André är iväg & jag sitter bara framför tvn och gör inte ett skit och skönt är det. 

Hoppas ni haft en bra dag & ha en trevlig helg ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0