Full fart fram

Spenderat vår måndag hemma hos mamma, åkte dit redan vid nio i morse. Köpte med lite frukostbullar till oss också, nom nom :) mamma hon städade en massa och under tiden sov jag och lilleman en timme. En som njöt extra var katten som inte hade gått upp än och tyckte det var mysigt att någon gick och la sig igen haha. Spann bara man låg där, ååhhh jag vill så gärna ha en katt. Lilleman han älskar henne och allt annat som är en katt. 

Jaja, dagen har gått fruktansvärt snabbt, vi var iväg på eftermiddagen med mamma sen körde vi hem och vi han med en del innan det var dags att börja på middagen. Lite tvätt som blivit rent och dammsugaren åkte fram sen var det snabba ryck ner till stan innan de stängde där. Äntligen placerat min ända i soffan. 
I morgon har vi en date med Josefin! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0