Goa unge

I morse när klockan ringde var jag såå trött, ville bara ligga kvar i min varma Goa säng och ännu mer frös jag när jag skulle ner till bilen, brr minusgrader.
Dagen på jobb har gått riktigt bra, var inte så illa som jag kände igår och det brukar ju vara så eller hur ?! :)
Timmarna gick minsann snabbt & jag fick ju gå med underbar kollega så dagen har varit toppen.
Avslutade med att förnya min medicindelegering & fick nya arbetskläder sen blev det räser hem till mamma, haha nä tog det faktiskt väldigt lugnt & jag möttes av en glad pojk som vägrade släppa min famn, Goa unge. Nu känner man sig hel när alla tre är hemma, lilleman han sover & jag ska slänga mig på soffan. Känner mig en aning trött i huvudet men ändå inte så farligt som jag trodde! 

Ser fram emot morgondagen då jag ska få spendera hela dagen med min lille pluttis :) 




Kommentarer
Postat av: Tess

Vad jobbar du med ? :-)

2013-11-25 @ 21:26:37
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Jobbat som billackerare men blev arbetslös ett par månader innan jag skulle föda ju, så ja.. får börja söka nu igen.. söker lite allt möjligt.

2013-11-25 @ 21:34:35
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

HejHopp!

jag vet inte riktigt, jag älskade de jobbet, absolut. Men vet ej riktigt. Hittar jag något som är bra, nära och bra betalt så går jag tillbaka.. :-) Men får se vad man hittar.. Känns inte som någon jättepanik diret.. :-)

2013-11-26 @ 15:10:42
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Jasså?
Jag har haft/har rätt bra kontakter. Har jobbat på två riktigt bra ställen.. Men gick ju iofs ut med toppbetyg, fick stipendium och tagit gesällbrev så har ju rätt mycket dokument att visa upp.. Sedan ha, mycket kontakter och de gör en del :-) Vart och vad jobbar han med nu då?
Ja till Mars hade jag tänkt, men söker ju lite under tiden och håller mig uppdaterad.. :-) Har ett par nödlösningar också om de skulle behövas. Men tar de lugnt än så länge och börjar dra i kontaker osv när de närmar sig mer.. :-)

2013-11-26 @ 15:45:01
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Jobbade på Jsa billackering/Hedin bil . Sedan var jag på lack-tech också. Är de två största i Helsingborg skulle jag tro. Iofs har Pierre.dk tagit över några kunder från lack-tech så vet ej hur de ser ut nu :-)
Ja, massa kontakter ;-) alltid något i reserv..

2013-11-26 @ 17:32:59
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0