Hemma !

Dessa två dagar har varit betydligt mycket bättre än vad vår måndag var. Natten till igår var extremt bra, sov till och med till halv 8 vilket aldrig händer och natten till idag var väl lite sådär men inget att klaga över :)
Försökte titta under överläppen på lilleman vilket inte är det lättaste och jo visst är där en lite tand även där som är på gång så kan tänka mig att det gör ont som tusan i hans mun. Kletat på lite alvedon och det verka iallafall bli bättre.

Förutom en liten sväng till mamma igår  och en liten sväng till affären idag så har vi bara varit hemma vilket är otroligt skönt. 
Skulle egentligen till sjukgymnasten i morgon men ingen barnvakt så får skjuta på det helt enkelt. Gör inte så mkt faktiskt då jag faktiskt bara känner för att va hemma.

Lilleman han tog tag i tvbänken och ställde sig upp idag, mitt lilla hjärta han är såå duktig :) 

Ja nä mycket mer än så händer inte här just nu, snart krypa ner och sova några timmar ! 



Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, visst har man blivit extra känslig som mamma. Men en overklig känsla de där när man fick sitt barn i famnen. Kommer alltid komma ihåg det, stolt som tusan att man klarat det. Hon talar så jättemycket. Helt otroligt att det gått ett år, kan inte förstå det

2013-11-21 @ 08:34:10
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0