Julmarknad

Idag var jag och lilleman och mös hemma hos mamma & Jonny. Strax efter vi hade kommit dit så åkte vi till vrams gunnarstorps slott för julmarknad. Det var inte riktigt så mycket som jag hade tänkt mig men ändå en hel del. Jag handlade också dessutom, ett armband och lite gottis. Dem andra handlade på för fulla muggar haha. Tur man har vagnen att lägga sakerna i så slipper man bära på allt.
Kallt som tusan var det iallafall, bättre klädd hade man kunnat va. Pälsar på den lille så han inte ska frysa men tänker inte riktigt på vad jag själv tar på mig men lilleman kommer ju alltid först så är det bara ! :)

Var iallafall skönt att komma hem till värmen efteråt men jag tror jag hade tyckt det hade varit mysigare att gå där på kvällen men snart är det ju jul på fredriksdal som brukar va hel mysigt :) åh vad jag älskar sådana här marknader, mysigt som bara den & riktig jul känsla får jag :)

Tänk vad ens intresse har förändrats, förr hade jag tyckte det var jätte tradit att gå på sånt här haha.. Nu är det en helt annan sak och ännu roligare är det just för att lilleman är med nu också :)

Helgen är här, otroligt skönt. Får se vad vi hittar på, har en del att välja mellan :) 

Vad ska ni göra ? :)



Kommentarer
Postat av: Tess

Ja lite så. Ska man verkligen reta folk kan jag rekommendera dig att flytta ut på "landet" med ;-) haha.. Ibland känner man sig sjukt ensam fast man har någon där ändå. Men samtidigt är jag inte världens bästa på de heller. Man vill göra något samtidigt som man inte pallar också sedan ångrar man sig och blir rastlös haha.. Svårt att förklara

2013-11-01 @ 21:07:31
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Inte reta.. Testa

2013-11-01 @ 21:08:52
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Tror jag förstår vad du menar. Vissa bara tar och inte ger ;-) ungefär så om man ska beskriva de stort :-)

2013-11-01 @ 21:37:25
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Det är en adventskalender, så det är 24olika produkter frön The body shop. Jag köpte den största/dyraste till mamma. Slå på stort när tanten fyller jämnt ;-) men ja, vad exakt där är i det vet jag onte men vet att värdet i ligger på 2500kr ungefär. Får se sedan vad det är i, blir spännande

2013-11-03 @ 20:47:04
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Tess

Sär finns tre olika, luxury (röd) kostar 800kr med värde av 1205kr, deluxe (grön) kostar 1000kr värde av 1555 också den stora ultimate (guldig) kostade 1200kr och värde för 2495kr.
Har body shop tidningen framför mig ;-) haha..
Jag handlar ju endast deras produkter när de gäller allt från smink till kroppsvård osv så tänkte utgår från mig själv. Men de blev lyckat :-)

2013-11-03 @ 20:56:04
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0