Julpynt

Dessa två dagar har vi spenderat med mamma, vad ska vi göra när hon väl börjar jobba igen ?! Ja ja det får vi väl reda ut då haha.
Och i morgon ska vi dit igen, jag ska till sjukgymnasten och lilleman ska få vara hos henne sålänge.
Ser fram emot mitt besök hos sjukgymnasten i morgon, min rygg gör riktigt ont eller rättaresagt så är jag extremt trött i den. När jag väl börjar jobba och lilleman börjat på dagis så ska jag ta tag i det här med gym, då vet jag iallafall att min rygg kommer må bra och resten av kroppen också såklart :)

Lilleman han somna i min famn, mysigt är det minsann :) 
Andre plocka ner lådan med julsaker så nu har här kommit upp några få tomtar som vi äger och även stjärnor i fönsterna, min första julgardin åkte också upp haha.. Tur den inte är röd :) nä men mysigt blev det ovh jag hade nog velat ha lite till. Ser ju lite annorlunda på det här med jul och julpynt nu när lilleman finns hos oss, vill ha det fint och mysigt och pynta för hans skull. Mamma har alltid julpyntar en massa och det är det jag kommer ihåg och det vill jag att lilleman också ska kunna minnas tillbaka till.

Får ge mig ut en dag och se om jag hittar något skoj :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0