Kom & gick

Fredagen kom och fredagen gick.
Vafan hände med denna veckan egentligen ?! I måndags kom vi hem från en helg i Bjuv men det känns som det var för flera veckor sedan. Dagarna har bara rusat förbi men det är skönt att det är helg iallafall.

I morse åkte vi ut op familia en snabb sväng med mamma, jag skulle träffa Sara men hon skulle ha sovmorgon så jag passade på att göra detta innan. Mamma handlade julklappar och lite annat och jag ett par byxor. Något jag verkligen behöver är en jacka som lite tjockare men ändå ingen vinterjacka för det är för varmt. Tror jag får ge mig ut och titta efter en sådan någon dag. 
Iallafall, när vi va klara så körde jag till stan direkt, så jäkla bekvämt att man kan packa ner en sovandes kille i vagnen och köra in i hissen och upp till lägenheten och låta han sova där tills han vaknar.
Det var dock en ledsen kille som slog upp ögonen hemma hos Sara men efter lite mat så blev det iallafall en aning bättre.
Gick en liten sväng innan vi skulle köra hem.

Lilleman sover & vi sitter framför tvn som vanligt men ska snart ta och resa mig och packa ihop lite saker som vi ska ha med oss i morgonbitti.
Ut till mamma & Jonny för att hjälpa de med lite saker, vi kan ju snart flytta ut till Bjuv med tanke på att vi är där var varannan dag ;) 
Men tanken är väl inte att stanna där hela dagen utan något annat ska också göras men vad vettitusan.löser sig då :)

Vad ska ni göra i helgen ? 

Kommentarer
Postat av: Tess

Lika bra att flytta till Bjuv :-) så har jag någon mer i närheten ;-)

2013-11-16 @ 07:56:27
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0