Mamma & pappa

Den här dagen blev helt annorlunda än vad jag tänkt mig. 
Var och hälsa på jobb i förmiddags & skrev även anställningsavtal eftersom det numer är Attendo som driver det hela. Kul att träffa dem alla och kul att träffa nytt folk också. Två veckor kvar sen ska jag jobba mil första dag. Lär va helt slut därefter men det ska bli kul även om jag kommer sakna min lilla prins mer än något annat. Intressant att prova på att vara utan honom på detta sätt. Buhu, kan inte hjälpa att det svider lite i hjärtat.

Åkte till sjukhuset och mötte upp mamma som hade suttit där sen klockan tio. Halv tre var vi klara & tur var det för lilleman ville inte alls sova i sin vagn just då så han somna rätt snabbt i bilen. 
Han har varit så duktig, charmat alla i väntrummet. Pratat en massa & det bästa av allt, jag skulle ge han mellanmål så han satt på en stol & jag skulle gå bort till papperskorgen och tillbaka så hör man ett jätte tydligt "mamma", guud vilken känsla & jag vet inte hur många gånger jag sa till min mamma "hörde du vad han sa" haha :) 
Tänk vad det kan förändras på en dag, igår snacka han lite med stavelser och idag en massa. När jag gav han middag så var det bara "pappa" & "dada" som gällde. Fick knappt i han något att äta. Åh jag bara längtar till i morgon för att få höra han "prata " :) 
Den dagen han säger "mamma" ordentligt så lär jag få mig en tår i ögat :)

Ah nä nu ska jag ta och göra mig klar och gå och lägga mig. I morgon är det ju tis för sjukgymnasten ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0