Panik !!!!

Min lördag började jätte bra och sen var det bara stress, kom inte in på min mejl då det stod att någon annan var inloggad. Panik!! Allt är ju där..
Var nere och hämta ut min nya lur, en iPhone 5s och jag är super nöjd :) väl inne i butiken kom där in en kille hög som ett hus och började stoppa på sig saker, välte halva butiken och jag kände mig riktigt obekväm och kunde inte alls koncentrera mig på det jag skulle & det kunde ingen annan heller då alla stod och tittade på honom. Tillslut gick han efter en tillsägelse och jag hade min telefon så vi lämnade också. Fick bytt simkort och eftersom jag inte hade datan så skulle jag hålla koll på min gamla telefon när kortet sluta funka så jag kunde få i det nya, funka inte !! 
Åkte på tupperware party hos Sara, jätte trevligt fast jag var helt uppjagad av allt. Handlade lite saker därifrån faktiskt.
Andre och lilleman kom och hämta mig, snäll som han är hade han hämtat min data där hemma så när vi väl kom tillbaka hem till mamma så var det bara till att sätta sig och få igång denna telefon som nu fungerar plus att  jag fick tillbaka min mejl tjoho :) vetitusan vad som hände med den..

Igår kväll var vi även hemma hos Sara, Richard och Julia. Lite käk, en massa prat och skratt. Tack för en trevlig kväll !
Idag gick vi upp halv sju sen la vi oss igen och när lilleman vakna vid nio så tog Andre honom så jag fick sova, till halv tolv. Lite små ångest för att hela dagen har gått men men det behövdes och det är rätt skönt att bara va hemma också :)

Så efter en stress dag igår så blev den tillslut väldigt bra iallafall :) 

Och eftersom mitt internet och mottagning suger här ute på landet så får detta räcka !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0