Sjukgymnast

Äntligen har jag fått gå igenom min rygg ordentligt och fått den hjälp jag behöver.
Tjejen som hjälpte mig var jätte duktig fast att hon bara hade lite kvar på sin utbildning. Nu ska ryggen tränas upp, mina extremt spända muskler ska bli bra. Jag ska sköta mig och göra mina övningar så ofta jag kan så får vi se vad hon säger nästa vecka.
När jag väl har fått bort min smärta så ska jag sätta mig på ett gym, har inget val om jag inte vill ha samma problem igen och det vill jag inte och dessutom behöver denna kropp få tillbaka sina muskler för jag kan inte skryta om att det är mycket muskler som funkar. 
Känns riktigt bra det här men frågan är var ska man träna ? Vill ju egentligen ha någon att träna med för att hålla igång motivationen. Inte bara gym utan även pass just för att det är skit kul.

Jag är riktigt motiverad faktiskt och jag ska verkligen försöka hålla detta. Jag är nog sämst när det gäller träning och äta bra mat. Det håller en stund sen är det inte kul längre.. 
Men nu jäklar :)

Nu börjar mitt tv program, hejsvejs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0