Upp och stå

Idag har vi faktiskt bara varit hemma, otroligt skönt och mysigt att få spendera dagen hemma med min lille plutt.
Har sovit en hel del idag också, lillen har visst varit trött efter att ha lekt med mormor hela dagen igår. Lekt och busat i massor när vi väl varit vakna och han är så duktig på att resa sig upp från sittandes. Lite vingligt på benen så jag får va beredd på att hålla i honom men tror inte det dröjer länge tills han står ordentligt med stöd. Kryper gör han ju inte än, har inte alls velat vara på mage men nu är han jätte duktig när han väl sitter så helt plötsligt står han på knä & om han inte åker ner på mage så står han där och böjer på kroppen. Duktig liten plutt :)
Han var iväg en natt & efter den natten känns det som han har utväxlats enormt mycket. Kul är det iaf :)

I morgon ska vi iallafall göra annat än att va hemma, hade behövt ta mig till väla eller Åhléns iallafall. Får se ifall jag tar det i morgon eller en annan dag :)

Nä nu ska jag minsann hoppa in i en dusch innan jag också ska sova, den lille hade svårt att komma till ro. Gäspar stort som bara den, gnuggar sig i ögonen men ändå vill han hellre vara uppe haha, en annan hade inte alls tackat nej till att sova :) 

Natti!






Kommentarer
Postat av: Sarah Norring

Åh så himla söt unge!! :)

2013-11-26 @ 21:19:30
Postat av: Annika

Söt :)

2013-11-30 @ 17:02:58
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0