Vid min sida

Det är inte det minsta roligt att vara en dag i förväg. Trodde det var onsdag när jag vaknade men så var det ju inte. Är ju nästan bättre att va en dag efter.
Jaja, tiden har sprungit iväg även idag tycker jag. Har fått handlat det vi skulle, så ikväll blir det kyckling i nån ost sås och pasta till det. Helt nytt att laga så får väl se om det smakar! 

Lillen har nästan precis somnat & jag borde passa på att städa av badrummet men jag pallar inte resa mig, usch! Va rätt sköt att bara sitta och inte göra något men fem minuter till sen tar jag ett ryck! 

Tur jag har min bästa vän sidan om mig, han heter "red bull" om ni undrar ;) 
Vingar ger han inte mig, kraft och energi vettifan men god som tusan är han :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0