Vilken dag !

Vilken dag, är verkligen helt slut i rutan & inte nog med att man knappt sovit något i natt så har jag kämpat mig igenom dagen.
Vår lille herre här hemma vakna säkert 75 gånger (som det kändes som) i natt och var jätte orolig och efter många om ovh men så fick jag han att somna om en sista gång vid fem och halv 7 gick vi upp.. Helt okej tyckte jag men sen har det inte varit mycket som varit bra idag.. Mammas famn är bäst helt enkelt & bara jag har närmat mig soffan för att sätta mig ner så har den lille blivit arg & ledsen..
Så ja, när klockan närma sig 4 kunde jag inte låta bli att jubla då Andre snart skulle komma och kunna hjälpa mig. Tack och lov!

Hoppas innerligt att morgon dagen ser bättre ut.
Ska bara sitta här och andas lite innan jag faktiskt går och lägger mig ifall det är samma visa denna natten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0