Åkpåse ??

Strax efter sju gick vi upp idag, jag klagar verkligen inte på detta & jag hoppas det fortsätter såhär så jag slipper vakna stup i ett hela natten :)

Tvättar lite och skulle egentligen städat här hemma men just nu pallar jag verkligen inte så det får vänta, förhoppningsvis så sover lilleman någon gång till under dagen så jag kan ta det då :) 

Efter middag åker vi iallafall till brucesskog och går en sväng, skönt som attans :)

Har ni börjat använda åkpåse till er vagn än ? 
Är det någon som använder sig av en fotsack eller tycker det funkar lika bra med filtar runt benen? 

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag byggde om Quadroliften till åkpåse men ska ta bort igen, eller har bara botten i så att säga och har den öppen, vikt över "locket" och har en filt. Tog bort extradynan den med de lurviga. Blev alldeles för varmt för henne. Men sent på kvällarna så är de lagom. Skiftar så mycket. Gick hyfsat. Tänderna hade klarat sig men läppbandet har fått rejält med stryk. Har blött lite till när hon slått i de lite försiktigt med nappen eller något. Blöder tydligen lätt. Hoppas de lägger sig lite under natten för stackarn har ont :-/
Vi ska fotas på öppna förskolan, sådana skolfoto man tog förr :-) ska bli spännande. Men liiiiten fläskläpp ;-)

2013-10-08 @ 19:37:35
URL: http://inheels.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag använder mig bara av ett lite tjockare typ vind skydd som jag fått till min vagn. Vilket ger lagom temperatur =)
som man då fäster runt bygeln, så det skyddar fötter, ben och även händer om dom nu lyckas ha dom nere =)

2013-10-11 @ 09:20:17
URL: http://nicebaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0