Bebismat

I förmiddags gjorde jag mig och lilleman klara och åkte till biltema för att köpa diverse saker jag skulle ha till hans bebismat.
Skulle åka och handla efteråt men fick lämna av lilleman hemma hos André då nummer två gjorde i bilen. Var nog tur för jag har ingen aning om hur jag hade fått upp allt annars.
Handlade på mig en hel del men det mesta var till lilleman.

Idag har jag alltså gjort min första bebismat ever & det blev super bra. Spagetti & köttfärssås & sen gjorde jag även sötpotatisgryta. Tack för recepten Therese :) 

Det var ju så mycket enklare än vad jag faktiskt trodde, snabbt gick det & nu ikväll fick lillen smaka köttfärssåsen och det gick hem. Han åt på som vanligt och jag blev så glad att se att han faktiskt tyckte om det :)

Till mellanmål mixade jag ihop banan & mango, vilken blandning det är så att smaklökarna dansar salsa, MUMS ! 
Det gick hem det också, synd för min del för jag hade kunnat ätit upp det annars haha.. Blir att köpa hem mer & ge han. Tänkte även prova lite bär också .
Banan & Kiwi kanske också kan funka ihop.. 
Detta var riktigt roligt så nu vet jag vad jag ska göra på helgerna iaf :) haha..
Nä men burk mat funkar det också ibland såklart :)




Jag & lillen tog oss ett bad, han plaskar på & fångar sina leksaker allt vad han kan & som vanligt efter ett bad så blir han jätte trött.
Lite mat och nu sover han som en stock!

Jag ska slänga mig i soffan en stund innan det är sängdags även för min skull ! 





Kommentarer
Postat av: Tess

Vad kul att det gick hem :-)
Det ska vara lätt. Annars är det iget skoj

2013-10-21 @ 08:39:42
URL: http://inheels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den )

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat ?:

Trackback
RSS 2.0